2017. április 5., szerda

Tonhalas tésztasaláta

Egyszerű és gyorsan elkészíthető, ha valakinek ( mint nekem) előző este lövése sincs a másnapi ebédjéről és kb 10 perc áll rendelkezésre reggel elkészíteni azt.:)
 Hozzávalók egy főre: 1 marék durum tészta (a legjobb az olyan fajta amit szószokhoz találtak ki, mint pl a fusili) 1 doboz Rio Mare Insalatissime konzerv. (ebből bármelyik jó, én most mexicóit használtam fel)
Elkészítése pofonegyszerű: a tésztát főzzük ki sós vízben, majd keverjük össze a tonhal salátával.
Tádámmm


4 megjegyzés:

gondaanyu írta...

Mintha babot látnék. Az nem bánt Téged ?

Lazac írta...

Tegnap ettem először ilyent 2 hónap elteltével, de szerencsére ilyen kis mennyiség nem okozott gondot. Nem volt sok az egész salátában, és az ebéd mennyiségem, megfeleztem a főnökömmel :) Az a tapasztalatom, hogy ez a legjobb módja a túlevés csökkentésének, ha valakinek odaadom a felét.:):):)

pipacs írta...

Mmmm. Ezt ki fogom próbálni! :)

Lazac írta...

Nagyon finom és baromi gyorsan elkészíthető :) Én akkor csinálok ilyent, amikor tényleg lövésem sincs mit ennék, a hozzávalókból meg mindig van otthon tartalék :)